وب سایتی که دهها محتوای مختلف رو ارائه میکند،به کسانی نیاز دارد که تصمیمگیری زمان و چگونگی ارائه محتوا را بر عهده بگیرند.همچنین به اشخاصی نیاز دارد که بتواند بهترین روش برای ارائه محتوا و اینکه توسط چه کسی نوشته شوند را تعیین کند.این شخص استراتژیست محتوا خوانده میشود.
استراتژیست محتوا یا content strategy یک عنوان شغلی است.تعدد تعاریف و نگرش ها و اختلاف نظرها در این حوزه بسیار زیاد است.تنها نکته ای که شاید مشترک باشد این است که،اقتصاد آینده را استراتژیست ها مدیریت و رهبری می کنند.
با توجه به اینکه امروزه تقاضا برای محتوا رو به رشد است، تقاضا برای استخدام استراتژیست محتوا نیز با رشد روبرو خواهد بود.
استراتژی محتوا یک رشته نسبتاً جدید است،بنابراین جای تعجب نیست که سازمان ها و ادارات برای تعریف مهارت های استراتژیست محتوای مورد نیاز خود با مشکل روبرو شوند.
معمولاً سازمان ها می خواهند از استراتژی محتوا استفاده کنند، اما اغلب اتفاقاتی دیگر رخ می دهد که به این شرح است:
اتوماسیون بازاریابی در CRM چیست؟|استراتژی و چرخه مدیریت ارتباط با مشتری|گزارش CRM
اقدامات اساسی در مدیریت مشتریان|ایجاد ارزش برای مشتری CRM
استراتژی بازاریابی اینستاگرام|آموزش اصول و مزایای بازاریابی اینستاگرام|مشاوره بازاریابی اینستاگرام
محتوا ,استراتژیست ,ها ,ارائه ,اینکه ,سازمان ,استراتژیست محتوا ,ارائه محتوا ,دارد که ,استراتژی محتوا ,تقاضا برای
درباره این سایت