شما بهطور روزانه چقدر از محتوای دیجیتال استفاده میکنید؟ چقدر به این محتوا اعتماد و برای تصمیمگیری در مورد استفاده از محصول/خدمات یک برند به آن اتکا دارید؟
یک تحقیق از طرف توئیتر اعلام کرده است که ۵۶% از مردم آنلاین، فقط به توصیههای دوستان و خانوادههای خود برای خرید یک محصول اعتماد دارند ولی ۴۹% از شرکتکنندگان، به محتوای منتشرشده از طرف اینفوئنسر ها هم اطمینان دارند.
اگر بتوانید با حدود نیمی از مخاطبان خود، از کانالی که به آن اعتماد دارند صحبت کنید، برند شما پلهی اول جلب اعتماد مشتری را با موفقیت بیسابقهای طی کرده است. در این مطلب به ۷ راهکار برای استفاده از اینفلوئنسر مارکیتنگ میپردازیم تا فرصت استفاده از این مدل بازاریابی موثر را برای برند خود مهیا کنید.
شما میتوانید ادامه ایم مقاله را در مرکز بازاریاب فضای مجازی بخوانید.
اتوماسیون بازاریابی در CRM چیست؟|استراتژی و چرخه مدیریت ارتباط با مشتری|گزارش CRM
اقدامات اساسی در مدیریت مشتریان|ایجاد ارزش برای مشتری CRM
استراتژی بازاریابی اینستاگرام|آموزش اصول و مزایای بازاریابی اینستاگرام|مشاوره بازاریابی اینستاگرام
استفاده ,برند ,دارند ,یک ,کرده ,محتوای ,استفاده از ,از طرف ,کرده است ,از اینفلوئنسر ,به آن
درباره این سایت