محل تبلیغات شما

اتوماسیون بازاریابی در CRM چیست؟

متخصصان بازاریابی اغلب از زمانی که به برنامه ریزی، طراحی و اجرای استراتژی های بازاریابی می پردازند، اندکی سازماندهی می شوند. این امر ممکن است به علت نزدیک شدن به مهلت یا اهداف غیرممکن باشد. با کمک نرم افزار اتوماسیون بازاریابی، آنها می توانند سازمان یافته تر عمل کنند.

اتوماسیون بازاریابی در CRM چیست؟|استراتژی و چرخه مدیریت ارتباط با مشتری|گزارش CRM
 

اتوماسیون بازاریابی فرآیندی است که به عنوان یک سیستم پشتیبانی کار می کند تا بازاریابان و مدیران بازاریابی به اهداف مربوط به کار خود دست یابند.
اتوماسیون بازاریابی دارای دو جزء است:

  • سخت افزار: دستگاه های رایانه ای (کامپیوترها، لپ تاپ ها، تبلت و غیره)، دستگاه های شبکه (مودم، روتر، فایروال، و غیره)
  • نرم افزار: راه حل هایی که مدیریت از روش های بازاریابی، پیشنهاد می دهد.

برنامه های کاربردی نرم افزار اتوماسیون بازاریابی

تعداد زیادی از نرم افزارهای اتوماسیون بازاریابی، در دسترس هستند. بعضی از آنها به شرح زیر هستند:

  • مدیریت دارایی: این نرم افزار، کسب و کار را برای شناسایی و ردیابی دارایی های ملموس یا غیرملموسی را که مشتریان خرید، اجاره، و یا دانلود می کنند، فراهم می کند.
  • مدیریت کمپین: این امکان، کسب و کار را قادر به برنامه ریزی، طراحی، تست و پیاده سازی و ارتباط چند گانه می کند، همچنین پیشرفت های آن را دنبال می کند و از نتیجه آن می آموزد.
    همچنین، این برنامه امکان ایجاد آگاهی محصول در میان مشتریان را دارد، بر رفتار آنها تأثیر می گذارد و آنها را به خرید محصول یا بازدید از وب سایت تحریک می کند. این نرم افزار موارد کلیدی زیر را نیز فراهم می کند.

ادامه این مقاله را در بازاریاب فضای مجازی بخوانید .

اتوماسیون بازاریابی در CRM چیست؟|استراتژی و چرخه مدیریت ارتباط با مشتری|گزارش CRM

اقدامات اساسی در مدیریت مشتریان|ایجاد ارزش برای مشتری CRM

استراتژی بازاریابی اینستاگرام|آموزش اصول و مزایای بازاریابی اینستاگرام|مشاوره بازاریابی اینستاگرام

های ,بازاریابی ,نرم ,اتوماسیون ,کند ,افزار ,می کند ,نرم افزار ,اتوماسیون بازاریابی ,کسب و ,افزار اتوماسیون

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

محتبس