با گسترش تکنولوژی همه کسب و کار ها بیشتر به بازاریابی محتوا نیازمند میشوند و روش های بازاریابی محتوا هم با پیشرفت فناوری، تغییر میکند و کاربردی تر میشوند.
ربات چت یا چت بات یکی از همین پدیدههای نوظهور در بازاریابی محتوا است. به عنوان یک تعریف ساده برای آنهایی که نمیدانند منظور ما از چت بات چیست؛ چت بات یک بستر ارتباط مسقیم بین صاحبان یک وبسایت و بازدیدکنندگان آن است.
از طریق این بسترِ ارتباط متنی، پشتیبان سایت به کاربر کمک میکنند تا در بدو ورود به سایت، خدمات و اطلاعات مورد نیاز را راحت و به سرعت دریافت کند. شاید شما هم اخیراً با ورود به تعدادی از سایتهای معتبر، نظرتان به یک دایره کوچک واقع شده در گوشه سمت راست و پایین صفحه نمایش جلب شده باشد که از شما با دعوت به گفتگو، استقبال میکنند. اینها همان چت بات یا ربات چت هستند.
اتوماسیون بازاریابی در CRM چیست؟|استراتژی و چرخه مدیریت ارتباط با مشتری|گزارش CRM
اقدامات اساسی در مدیریت مشتریان|ایجاد ارزش برای مشتری CRM
استراتژی بازاریابی اینستاگرام|آموزش اصول و مزایای بازاریابی اینستاگرام|مشاوره بازاریابی اینستاگرام
چت ,بات ,یک ,ربات ,محتوا ,بازاریابی ,چت بات ,ربات چت ,بازاریابی محتوا ,ورود به ,و کار
درباره این سایت